You'll always be my hero

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Jennifer kom ju som sagt till mig igår, vi hade otroligt kul! Sen failade vi hårt, vi hade så tråkigt så vi fick iden att bli ungefär 10 igen och börja busringa, så vi valde en person så ringer vi fast inte med dolt nummer? jag ska låtsas vara en kille, men dör av skratt.. ja, som sagt lyckat! 

Idag vaknade vi runt 12, eller prick 12 eftersom vi hade ställt alarm, det första jag gjorde var att dammsuga upp alla glasbitar som låg på golvet eftersom smidig som jag är haft ut ett glas med cola på golvet så glaset alltså gick sönder och colan flög åt alla håll, så det var ju bara att ta fram moppen och börja städa, bra start på dagen ;) vid två kom elias över, sen drog Jennifer vid 4 så jag följde med henne till tunnelbanan och sen upp för mördarbacken igen ensam, för Elias inte orkade följa med så han stannade kvar hos mig, sen tog vi det lugnt bara och kollade tv käkade middag sen drog han vid 7 typ.. Nu hade jag tänkt att titta på solsidan, askul! imorgon är det skola, sen efter vet man ju aldrig vad som händer ;) men men, skriver sen kanske, här finns några underhållande bilder från igår, puss

 
man undrar ju..


(snygg mustasch)

Kommentera

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback