Alla hjärtans dag

Har precis ätit middag med min otroligt underbara familj, gott var det också!
Sen fick jag en skit fin tröja och ett fint silverarmband av mina föräldrar, tack så mycket för det :D

Ja, nu ligger jag bara i sängen, ensam :| haha! ingen valentine för mig inte. Det blir ju beslutsångest när det är så många som vill bjuda ut en liksom, så valde att inte gå ut med någon eller ta hit någon! skämt å sido..
Snart ska vi börja på efterrätten, glass jordgubbar och grätta, sommarkänsla! muuuuuuuums säger jag bara.

Imorgon äre skola igen, fast med sovmorgon, yay! vi börjar nämligen en halvtimme senare (klockan 9) och slutar tre, då ska jag möta upp en vän så får man se vad vi kan hitta på ;) Jaha, vad ska man göra ikväll då? nada.. vill gå på bio.. men nä, här är man pank!! :(


Kommentera

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback