Äntligen sol!

Äntligen var det sol idag, jätte skönt.. så nu är väl grunden lagd, vi låg vid polen ett tag och sen vid havet, jätte fint verkligen! Imorgon ska vid havet igen, brun vill man ju bli. Tog också 2 timmars massage idag, kroppen masserade dom med coconout oil och sen fixade dom mina fötter och ansikte, skönt.. fast ansiktet sved, det gör jag aldrig om, hihi. Idag var vi och åt på våran restaurang, tog en bananasplit till efterrätt.
Ska gå och lägga mig efter detta inlägg, är så otroligt trött.. Efter solen, badet, går upp så tidigt för att hinna med frukost. Jaja, ni kanske inte fått så mycket roliga bilder än.. med det kommer, man vill ju inte lägga in bilder på sig själv när man är en blekfis ;-) Här får ni en på fina djungeln! kramis

Kommentera
Postat av: Sara

fan vad skönt, skryt bara liiite till ! (:

2010-01-07 @ 19:09:44
URL: http://shaawty.blogg.se/
Postat av: Cyborg

Lyckos dig som är i ett skönt & varmt land.

Här är det himla kaaaallt!

2010-01-08 @ 22:30:21
URL: http://mynameiszakuro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig så sjukt mycket.

2010-01-12 @ 17:37:49

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback