längtar till thailand!

hej bloggen, nu funkar min mobil igen.. eller simkortet alltså.
sitter och väntar på mat, och har dränkt mig själv i plugg sen igår.. pluggar inför idrottsprov -.-



Längtar till jullovet, är så himla trött.. då ska jag verkligen sova ut! och vara med mina underbara vänner ofc!
Är så himla skoltrött, så ska bli så skönt med jullov.. i nästan en månad eftersom jag drar till thailand 2 januari och stannar där i 2 veckor, ska bara koppla av och låta solen steka på mig i paradiset.. åh vad underbart...
Ska dela bongalow tillsammans med min syster, skit nice. Koh Lanta 1 vecka, Krabi 1 vecka. längtar!!

Men nu kallar maten, hörs sen! Kramis

Kommentera
Postat av: Victoria

min syster ska också till krabi :o

2009-12-16 @ 18:30:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback