en kopp te hjälper vid halsont =)

Sitter med pappa vardagsrummet och laddar ner spel till min mobil. Har precis gjort mig en kopp te, har så ont i halsen och det behövdes. Drack en kopp varm choklad innan, så hoppas verkligen min hals blir bättre nu!
Vill ju inte bli sjuk inför nyår & thailand. Åker ju till Thailand på söndag, supermysigt!!

Var hos micho idag, fixade hela hans garderob, blev fint och jag blev nöjd. Nu hittar han ju alla sina kläder iallafall! *fniss*

Men har inget mer att säga, så vi får höras imorgon. Godnatt gott folk ♥

Kommentera
Postat av: Sandra

HAHAHA "och jag blev nöjd". Micho då? :O :D

2009-12-29 @ 01:46:20
Postat av: jennie svarar

Ja han blev också nöjd :D

2009-12-29 @ 14:51:11

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback