En dag närmare thailand!

ALOHA! Nu sitter jag i varagsrummet med mamma och pappa. Sitter och småpratar lite med mamma. :) En dag närmare Thailand, och imorgon är det nyårsafton! Kuuul!

På söndag åker jag till Thailand, tråkigt va? Skulle hellre gå i skolan, och gå runt i kylan i tjocka kläder, istället för att få ligga på stranden i två veckor, bara ta det lugn, sola, äta god mat och bara få njuta av värmen.. Vad låter bäst? ;) Hotellen är helt underbara, för att kolla in hotellet vi ska vara på första veckan, klickar du dig in här.. För att se vart vi ska befinna oss andra veckan, klickar du dig in här.

Menmen, nu ska jag ta mig ett glas cola och fortsätta prata med mamma. :) Puss


Snart så... B-)


Kommentera
Postat av: Sandra

Kommentera min blogg >:[

2009-12-31 @ 19:03:36
Postat av: Sandra

:(

2010-01-02 @ 22:58:42

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback